Dnes si představíme další vlnu gameplay změn v rámci Feature packu pro 15. dubna. Tím budou změny čistě vizuální – tedy vylepšení armor skinů a Transmutačního systému.
Stejně jako u nového Trait systému jde o zjednodušení a upgrade na víc „user-friendly“ mechanismus.
Wardrobe – garáž pro tvou výzbroj
V Guild Wars 2 je ohromné možství nejrůznejší výzbroje a podobných vychytávek. Kolikrát najdete např. nějaký vizuální klenot (myšleno např. epickej Greatsword), ale bohužel má horší stats než váš aktuální. Nabízí se varianta použití Transmutation Stone/Crystalu pro použití stats jednoho itemu a vzhledu jiného – tento systém ovšem vývojářům přijde nepřívětivý z uživatelského hlediska a tak přichází Wardrobe (~ skříň/šatník).
Wardrobes budou pro váš armor něco jako Banka je pro vaše Collectables. Kdekoli a kdykoli vám poskytne možnost kosmetických úprav vaší výzbroje, ať už tancujete ve spodním prádle na náměstí v Divinity’s Reach nebo někde z posedu na paloučku kotlíte pavoukům.. hmm, a zmínil jsem, že bude dostupný plošně pro váš účet (nikoli jako doposud, že byly spárovány s vaší postavou)?
Jak vidíte, tak i sami developeři se často přistihnou jen prohlížením kolekce nepřeberného množství skinů, co plošně nasbírali, a zkoušejí jejich nejrůznější kombinace.. to je něco pro puntíčkáře (sám pro sebe: Jupííí, nemůžu se dočkat!).
Jak to bude fungovat?
Wardrobe bude dostupný z [H]ero dialogu, hned u Equipu, jak jste nyní zvyklí. Přibude zde nová záložka Wardrobe, kde budete mít k dispozici veškeré skiny výzbroje, které jste prozatím nasbírali. Skiny bude možné získat několika způsoby – pomocí Consumables, equipnutím/rozebráním (pomocí Salvage Kitu) daného itemu nebo spárováním itemu s vaším účtem (account-bind) – tím skin získáte plošně pro svůj účet, a to navždy. A i kdyby vám řikali opak, tak ani draci s tim nic neudělaj‘.
Pozn. pokud jste natolik hustý, že jste si vycraftili Legendary weapon (nebo podobně epickou záležitost), dostanete všechny skiny, které výslednému itemu předcházely.
Ve Wardrobu si tedy naklikáte svůj vzhled a po zaplacení 1 Transmutation Charge za změnu voilá – vypadáte skvěle.
Zjednodušení Transmutace
Systém Transmutace je prý destruktivní (což je pravda) a tak i ten se dočká vylepšení – dříve (resp. do 15. dubna) jste při transmutaci nadobro přišli o jeden ze skinů. Tuhle „destrukci umění“ nový Wardrobe-systém řeší.
Transmutation Charges
Transmutation Charges – budou nově sloužit jako „platidlo“ za aplikování nových skinů ve Wardrobu a nahradí tedy Transmutation Stones a Crystals. Pokud jste ale šetřílci a Transmutation Stone/Crystaly si schováváte na později, tak nemusíte plašit. Jamile bude update live, budete je moci za Transmutation Charge směnit (Crystals v poměru 1:1 a Stones 3:1).
- [EN] Více k Wardrobu a novým Transmutacím v originále
Změny jsou to všechno nádherné a s každou další novinkou se nemůžu víc a víc dočkat. Změna Traits pro mě byla „Wow!“, ale uvedení Wardrobu je taky velmi příjmenou novinkou. S tím ovšem souvisí i změny v barvícím (Dye) sytému. O tom ale zase někdy příště..
A jak si vás (ne)získávají plánované změny v Guild Wars 2? Z čeho máte prozatím největší radost? Nebo máte pocit, že vývojáři ztrácejí čas pakárnama a měli by dělat něco užitečnějšího? Vyjádřete se v komentářích :)