GW2: Escape from Lion’s Arch

/News

Vítejte u nové serie videí Guild Wars 2! Rád bych vás provedl menší historií toho, co se v Guild Wars 2 stalo za rok 2013 a hlavně tím, co se děje teď, protože to velmi výrazně otřásá celým světem Tyrie.

Scarlet a její teror

Scarlet, šílená sylvari, terorizuje Tyrii už nějakou dobu. Skrz nejrůznější metody si na svou stranu získává více a více vojenských sil a útočí na kde koho, ať je její záminka jakákoli – kolaborují s ní kraitové, Flame Legion – tzv. Toxic Alliance, nebeští piráti Aetherblades (což v češtině zní fakt zle) a další.. Šuškanda říká, že nahlédla do nitra eternal alchemy (jde o Asurskou ideologii, která tvrdí ze veškeré bytosti, dokonce i bohové lidí, se společně zasluhují o vyšší dobro) a zahlédla něco, co ji změnilo na vždy, v to, čím je teď. Pro ty, kdo neví, tak jí hráblo a je adeptem na trojku z chování.

Scarlet poté na nějakou dobu zmizela a znovu zasáhla v Kessex Hills, kde s pomocí kraitů postavila obří toxickou rostlinu (tzv. Tower of Nightmares), která celé okolí zahalila do nevítaného toxického smradu. Nedlouho po tom se po Tyrii začali objevovat ehm.. “nenápadné” Power Probe sondy s cedulkou “don’t touch” – ne, že by to někomu zabránilo je rozsekat na šroubky..

Společně se nám tedy vždycky podařilo plánům Scarlet jakžtakž ubránit a největší hrozby zaženhat. Nebo aspoň to jsme si mysleli..

Přicházejí změny..

I když se to může zdát divný, většina Living World eventů spolu pěkně souvisí, i když na první pohled vypadají dost irelevantně. A shodou okolností všechny tyhle události posledního roku vedli k tomuhle okamžiku, kdy na Lion’s Arch zaútočí armáda složená ze Scarletiných přisluhovačů. Lion’s Arch doposud nikdy nepadl. Jenže nepočítal s úkolem ze vzduchu..

A tento moment má podle ArenaNetu, vývojařů GW2, změnit Tyrii navždy. Už zkrátka nebude taková jako dřív.

[youtube url=“http://www.youtube.com/watch?v=nJFlbegazTM“]

Útěk z Lion’s Arch

LA je momentálně jedním velkým bojištěm – skoro bych se nebál říct že se z něj stal takovej koncentrovanej hromadnej dungeon. Zapomeňte na mírumilovné místo, kde spolu všechny rasy v míru soužili a obchodovali. Trader’s Forum je na třísky, takřka všechny Asura gaty jsou rozsekaný, Mystic Forge museli vypustit, zkrátka armagedon – vidíte sami..

Lionguards s pomocí tří řádů tedy organizují hromadnou evakuaci občanů LA a nejen jich – i dalších elementárních věcí, bez nichž by LA nebyl Lions Archem – počínaje umaštenými ogry, závodními Moy, který ukají choutky nejednoho gamblera a v neposlední řade pochopitelně děti, budoucí pracovní sílu, která bude při rekonstrukci rozhodně potřeba :)

Eventy

Do Lion’s Arche nyní vedou tři vchody – ze severu z Gendarran Fields, z východu přes Lornar’s Pass a jižní z Bloodtide Coast. U každého východu je poblíž Refugee Camp – každý je opět v režii jednoho z řádů. Tyto kempy momentálně plní funkci náhradního Lion’s Arche (největším z nich je na sever ve Vigil Keep).

Evakuace probíhá v přibližně hodinových intervalech. Zhruba ¾ hodiny se kotlí LA, poté je na 15 minut pauza a celý cyklus probíhá znova. Celý event je hooodně kooperativní, takže na solo zapomeňte. Spolupráce na úrovni velkých skupin nutná, spolupráce na úrovni celýho serveru doporučená – je to fakt maso a fakt je potřeba táhnout za jeden provaz (zvlášť, když chcete všechny achievementy, hehe)

Miasma = smrad

Jak jsem již zmínil, Lion’s Arch je v troskách a v celém městě se šíří Toxic Miasma, která vás po těch cca 45 minutách začně dusit, ať se vám to líbí nebo ne. Tím, že kotlíte nepřátele si můžte koupit více času, rozhodně ale není čas na flákání. Pokud však vydržíte až do konce, kdy začně toxin skutečně zabíjet, budete odměněni jako správní hrdinové dalšími itemy a několika kusy Dragonite Ore.

U každého vchodu zevnitř LA probíhá série několika eventů – ničení tzv. Miasma deploymentů, kteří se vyznačují zvýšenou koncentrací nepřátelských jednotek (zničte všechny tři a získáte Triple Threat achievement). Dále je v každé “zóně” nějaký Champion, tedy velká fakt hnusná potvora nebo víc menších (opět za achievementy) – ty nabíhají ke konci eventu.

Massice evac

Kromě kydlení nepřátelských sil je však nutné evakuovat samotné občany. Pokud na nějakého narazíte a má nad sebou ikonku pěsti, něco na něj zahulákejte a on se vydá směrem k východu. Postarat se o jejich safe transport je taky na místě. Za evakuované občany totiž získáváte jako všichni bojující odměny – jsou odstupňované podle vašeho úspěchu v evakuování – první level je za 100 zachráněných, další za 300, 600, 1000 a 1500 – čím vyšší level úspěchu, tím lepší loot.

Odměnou, kromě obří haldy equipu, dostáváte Alliance Supplies – balíčky obsahující další itemy – opět equip, Found Belongings (které fungují jako platidlo v Refugee Campech na speciální itemy), dále části Spinal Blades a Blade Shrads. Tyto dva itemy slouží ke craftingu řekněme achievement back itemu – Spinal Blades (ten se kraftí, v Mystic Forge) a dále je možné ho vylepšovat až na Ascended úrověň pomocí právě Blade Shards a dalších craftících materiálů jako železo atd.

Kromě toho všeho v ruinách Lion’s Arche sem tam narazíte na Rubble Pile, který obsahuje Found Heirloom, tedy cennost nějakého bývalého rezidenta. Platí se jimi stejně jako Found Belongings v Refugee Campech kolem Lions Arche.

Takže jak?

  1. udělejte si místo v inventáři
  2. naběhněte do mapy sousedící s Lion’s Archem
  3. vyčkejte tu chvíli na začátek eventu a chaaargeněte dovnitř

V Lion’s Archi se držte skupin a Commanderů, ti vědí, co zrovna nejvíce hoří. Sledujte chat, kde se oznamuje který event zrovna kde probíhá (pokud se teda najde někdo kdo si tu práci dá), pobíhejte po group eventech a zachraňujte koho můžete.

Co bude dál?

Společně už pak můžeme jen spekulovat o tom, co se bude dít dál a jestli se máme připravit na hromadný nošení šutrů na přestavbu velectěného Lion’s Arche.. Jen nás vývojaři nějak moc napínaj tou frází, že “už to nebude jako dřív”..

Těšit se můžete společně s náma v naší Playr guildě – napiště nám do komentářů, že máte zájem o členství, napiště in-game nick a my vám s radostí pošlem pozvánku. Playrem za svobodu :)

Autor: Martin | Martin A°
Martin A°
Grafik, editor
Tagy:

Fatal error: Call to undefined function sharing_display() in /data/www/16239/playr_cz/wp-content/themes/playr-emag/loop-single.php on line 79